NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Ogos 16, 2014

LELAKI ITU...

Petang itu....seperti biasa ketika aku masuk simpang ke rumah....dalam hujan gerimis yg menipis tetiba aku terpandang sesusuk tubuh sedang berjalan..
berderau darahku...
dan amat meruntun kalbu bila aku lihat lelaki itu memakai baju baru yang ku berikan sempena aidil fitri...
tetiba..air mataku bergenang..sedih...
Ya Allah..ampunkan dosaku..bukan berniat menjadi derhaka..jauh lagi menjadi yg tak mengenang jasa..
adakah aku terlalu ego..buka aku tak cuba..merendahkan keegoan diri..
tapi hati yg terasa....seolah2 menjadi tembok besar antara aku dan lelaki itu..
lagi pun siapalah aku ...memang dari dulu aku kurang dengan lelaki itu...bukan aku tak cuba tapi ..
setiap kali berdepan dengan lelaki itu..aku jadi kaku..beku..lidah ku kelu dan mulutku bagai dikunci...
Ya allah..ampunkan dosaku ...
dan hari tu..aku marah dengan diriku sendiri...kerana masih sukar untuk menerima lelaki itu...
siapalah aku pada dia.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]