NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Isnin, Mac 08, 2010

Pernah tak korang rasa..........

malas
letih
hilang semangat
nak tido jea
dan mcm2 yang tak boleh nak nyatakan
ntah lah...kenapa ba ari ni aku rasa mcm semangat ku hilang..mesti da sebab kan
mungkin aku ni yang suka pk yang bukan2 saja ba.. atau aku memang suka think negatif padahal org lain sebenar nda ada pa2 pun pikirannya pada aku..
adus..mungkin keadaan coaca yang mempengaruhi pemikiran aku kot.
Ntahlah tapi aku memang mcm dah hilang motivasi pada diri sendiri..sebabnya
tak tau la..nak kata pasal boz..mgkn letih mengadap nombor2 yang banyak kot..atau mgkn agak stress nak menghantar laporan yg dah delay 2 minggu dr due date nya
yang pasti haku tak tau ape perasaan aku saat ini ba.. aku agak celaru dan aku kena cecepat2 pk positif..agar esok bila aku g opis..aku tak akan p lagik pasal hari ini
mudah2an

amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]