NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Julai 27, 2013

BUFFET BERBUKA PUASA DI SSL TRADERS HOTEL, TAIPING

Sempena cuti Nuzul Quran, aku mengambil kesempatan balik kampung. Walaupun emak dah tak ada tapi masih ada adik beradik di taipinbg. Emm nak ziarah kubur emak pun sama. Lepas habis bekerja di Klang aky terus bergerak balik ke Taiping....jalan pun ok jugak. Sampai hampir kul 5 ptg..singgah tesco beli brg dan terus ke PaRam Bandar Baharu.
Cadangnya nak balik hari Jumaat tapi tak jadi. So petang Jumaat aku pun suruh adik aku call mana2 hotel yg ada buffet berbuka..malas nak masak..
mulanya nak berbuka di Perdana Hotel tapi penuh maka kami pun beralih arah ke http://www.ssltradershotel.com/
maka tempahan pun dibuat..4 dewasa dan 4 kanak2.. harga dewasa 34net manakala kanak-kanak 20net. Kami sampai hampir jam 7.15. Waktu berbuka pula 7.38 malam. sempat ambil makanan.





. Suasana tidak lah terlalu crowded, aku rasa selesa. tak berebut2 nak amik makanan dan ada banyak pilihan. Biasalah ada stall..kambing bakar, stall air, sotong kangkung, desert, air , roti canai, nasi dan macam2 lagi. Ramai juga org tapi selesa..tak berebut2 dan makanan juga banyak.
yang bestnya teh tarik dia memang kaw..best..pembuatnya pernah bekerja di Kuala Lumpur Golf Club. Perghh...dia siap offer aku minum teh tarik yg dibancuh buat kali ketiga..mabeles..tak manis sangat..kena pulak panaz2...
so pada aku berbaloi dengan harga dan puas makan dan aku rekemen sesiapa yang tinggal di Taiping untuk berbuka disini. memang puas hati. Hotel ni ada facebook ..boleh lihat disini
https://www.facebook.com/pages/SSL-Traders-Hotel/167079973327431


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]