NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Selasa, Januari 04, 2011

Episod duka 2011

hari ni dah 4 hari kita melewati tahun 2011..ntah kenapa hati aku sedih jer..suka tapi sedih....tapi aku kena terima jugak..kena optimis dan menyahut sebagai cabaran..
mulanya aku dapat tukar keje di tmpt yg berhampiran tapi ntah kenapa aku dihtr ke tmpt yg agak jauh jugak...terpaksa lah nanti aku tersangkut dalam jem..misti malam la aku sampai umah nti..seb bek ada org yg bagi semangat kat aku..dia kata mgkin suma tu ada hikmah tak aper la jauh sikit..ntah ler..aku tak tau nak komen aper..mgkn juga ada hikmah tapi nak tak nak aku kena terima juga dgn hati yg terbuka, nak keja tu aku tak kisah kat mana-mana tapi aku nak berulang jauh2 tu la yg aku berat jer ..aku kena juga hadapinya...sehari dua ni aku sakit kepala..bukan pk tapi ntah ler..yg aku tau hati aku ni mcm sedih jer nak berulang jauh2 mcm tu..sebab aku paling tak suka nak drive jauh2..dulu berulang ke bangsar pun punya la aku bercinta...pasni terpaksa la aku carik jalan2 tikus yg ada..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]