NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, September 11, 2011

Fikir salah tak fikir salah..jadi semua serba salah

hmm..teringat lirik lagu tu..tegur salah tak tegur salah..jadi semua serba salah..
tu la topik sebenarnya..pernah tak kowrang rasa serba salah..rasa 50 - 50 ajer.hati berbolak balik..fikiran bercelaru..
Masuk hari ni dah seminggu saya tak pergi tempat kerja..bukan ponteng tapi terlibat dengan persembahan merdeka ke 54. dan sepanjang minggu ni juga saya ambil masa untuk berfikir..nak pindah atau tidak..
kakak tempat kerja kata..jgn la pindah lagi..
boz 1st kata..walaupun tempat kerja jauh..kira satu penghormatan sebab saya diminta bertugas disitu..
kawan-kawan pula kata..bukan senang tau..satu penghormatan tau ko kena g situ..
tapi...
arghhh...aku semak otak nak pk..bukan ikut hati aku yang dah kosong no..senang cakap memang aku frust dgn sikap sesetengah org kat situ..walaupun aku ada kuasa tapi aku tak boleh buat apa-apa..penat jer aku nak buat yang terbaik. nak naikkan prestasi tapi aku aja bersemangat..
aku cuma harapkan kerjasama..tapi ishh susah aku nak luahkan..
aku ni banyak sangat meminta ke..banyak mengharap ke..atau banyak songeh..
bila pk..aku jadi pening...aku sedar..masalah dimana-mana sama aja..cuma..
apa pun..aku baru je hantar borang pindah..
aku redha ajer la..dapat ke tak nanti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]