NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, Oktober 02, 2011

mengerikan..semua kerana DIA....

perghhh...memang mengerikan..apasal la aku boleh tertengok..
semuanya bermula bila dapat panggilan telefon dari adik aku..
balik la tangan bonda bengkak..merening2 tapi tak tahu kena apa..
hmm oleh sebab ada appointmen doktor dak dush2 dan bz audit..so aku kata tak janji..
pagi khamis 29 Oktober..adik aku kol lagi..tangan mak dah bernanah, katanya
ok, bawa g kinik tgk doc cakap n buat apa..
so..gedebuk..gedebak..adik aku pun bag tau lagik..doc dah potong and cuci nanah tu..gula bonda pun tinggi samapi 20..
so..pk punya pk..aku jadi tak sedap hati dan kul 6pm apa lagik..weng weng weng la aku start enjin keta dan balik...hari jumaat aku amik cuti..
hari jumaat bawa bonda g dressing...em..masih ada nanah lagik..bonda pun menahan aje kesakitan
Hari Sabtu kena bawak juga g dressing tapi di klinik lain sebab cuti..masa nnak bawa bunda masuk bilik..
MASYALLAH..
TERPANDANG KAKI MAKCIK SORANG TU..
PERGHHH..MENGERIKAN..
semua jari kaki dia tak ada..napak isi jer..merah..
meremang mulu roma aku..macam mana lah boleh terpandang
tadi pagi ahad,, g dressing makcik tu ada lagik tapi dia datang lambat sikit,,masa bunda dah siap..nurse dah panggil dia masuk..seb bek nirse tulak bunda kalo tak terpaksa la tgk lagi kaki dia,,
adehh..semuanya kerana DIABETES..
katanya asalnya jadi ketuat,,dan dalam masa 5 hari dah jadi macam tu..mulanya buan 2 jari,,,dua hari pastu buang lagik 2..pastu buang semua sebab dah mati jari kaki..
adaoii..insaf aku..tapi tak juga sedar2..sebab aku pun ada keturunan macam tu..
kena jaga..mudah2an tak jadi macam tu,,

tangan bonda yang bengkak sebab jari..ni pun dah surut sikit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]