NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, Julai 01, 2012

Alahai Demam Lagik... :(

hmmm ari sabtu ari tu 23hb lepas tgk muvie Madagascar 3..aku dah mula bersin2. Sampai umah..huhuhu demam suda..dannn oh my inglish..sora pun dah macam ratu rock..ilang suda..
So..aku g kinik..amik ubat..ngat nak mc tapi disebabkan 26-29hb aku kena g PD so aku lupakan ajew..g keje mcm biasa wlupun sungguh tak larat rasanya..dah TULUN..AK TAK LEH NAPAS..MCM TERSUMBAT DAN ADA BLOKING JER DLM IDUNG AK..
di tempat keje..emmm biasalah mcm2 tekanan...harap aku dapat bertahan..
26hb ngat nak terus g PD tapi oleh kerana kesihatan tak mengizinkan..aku terpaksa menggunakan khidmat driber..(sori ek incik dreba)..Alhamdulillah..demam lagi tapi sora dah ok..boleh la aku bg talk tapi kena minum air la tmbh2 mic lak wat hal...
so..semalam 30hb..demam dan selsema masih tak ok..aku rasa ada baiknya aku g hospital..lagik sekali tenkiu pada incik drebar..hantar aku ke spital..akupun g ke fever center..huhuhu tak la demam 35.7 jer mungkin sebab aku dah makan obat tadik..emm kena amik darah..yeah aku bebas denggi..cuma tekak aku merah ajew
masa nak tgk rersult darah,,aku pun batuk..dok tya..u ke yg batuk tadik..aku kata yeap..so dia kata aku kena pakai gas..adoiii lame gilak ak inda amik itu gas..nak tak nak..kena jugak la ak menyedut dengan budak2 jer yg ada aku tgk.,..malu gak aku sowang yer org dewasa,...hahaha seteng jam gak ler menyedot..Alhamdulillah..lega jugak..hari ni 1hb..selsema dan dada aku dah lapang cuma demam ajer..harap bertambah baik
ni ler rhope ak yg sedang menyedot mende alah tu..hohoho

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]