NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Jumaat, Oktober 05, 2012

Cabuttt!!!??? Larikkk!!!???

hurm...tak tau nak letak tajuk apa pada post kali nih..citernyer citer lama....2 3 hari dulu...jumpa kawan2 lama dari pejabat lama..duduk..minum dan borak2..besh jugak tapi yang tak best..dalam borak2,, tu sempat jugak yang kata kesian ko..dapat boz yang neria-ia tarik ko pastu bila everythng come worst..dia cabuttt...tinggal ko..ish ish ish..terguris jugak hati...biar pun sekadar usikan dan betul tapi biarlah..itu hak dia.....ak bukan siapa2 nak judge dia walaupun hati ak memang terasa sakit..tak baikkan ak simpan rasa tu lama-lama..biarlah org buat kat kita..jgn sesekali kita balas sbb Allah akan balas semua perbuatan kita..
Emm ak pun dah pindah..jauh..takkan jumpa dia..takda apa lagi urusan atau hal yang akan mengeratkan hubungan ak dgn dia walaupun sebagai seorang kawan..memang ada yang marah ak..jgn putus kawan..ak terfikir jugak..betul ke ak ni kawan dia? tapi hati ak memang kuat..naluri ak yakin...ak bukan kawan pun.. cuma sebagai pekerja adalah..sekarang dia cuma bekas boz ak....walaupun ada unfinished bisnez dgn dia tapi biarlah..tak penting pun...memang Allah tak suka kita memutuskan silaturrahim tapi emang takda pun silaturrahim antara ak dgn dia..so bila pulak yang ak putuskan..kan?
emm....cuma ak doakan yg baik2 pd dia..yg lain2,,ntah lah..biar tuhan yg tentukan..ak cuma menyusur jalan yang terbentang dgn hati dan fikiran yg tenang..yang lain2 ak serah pada Tuhan yang menentukan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]