NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Jumaat, September 06, 2013

SANTAI TESCO BANDAR UTAMA...

baru2 ni dalam kekalutan tugas sempat juga aku keluar makan dgn BFF aku yg datang dari jauh...kebetulan dia miting dan datang sorang...soo...asalnya nak bawa dia ke putrajaya..maklumlah dia tak biasa jalan di KL nih...tapi bila sampai dan park kereta kat tempat biasa..naik kereta dia jer...dia kata,,,
jum p makan...tak jadi nak p putrajaya...sebab dokumen yang nak diambil tu belum siap..pegawai tu  tak da..
hurmmm...aku pun ikut ja la..dan pegi tempat biasa...aku pun serebeh gila hari tu...sebab aku dari kem...dgn baju keparat aku...tapi tetap menten kiut yer...dia pun tak kisah...
dia tanya nak makan apa..kat mana...
aku kata ikut awak laaa.....tekak dia tekak melayu...aku ni lain la.,,tekak  antarabangsa...dia makan juga la westen2 nih tapi nanti dia nak jalan jauh.,...biarlah kenyang sikitkan...
hehehe...kalo aku ajak makan kat fudkod nti dia marah lagi dgn aku sebab bayar sendiri..
so kami ke tesco bandar utama...jalan2...ternampak restoran nih --> SANTAI..masakan thai..
aku kata ok gak nak cuba..
well...masakan dia not bad...sedap yg best ikan dia sangat garing...aku suka...pakcik tu pun suka,,kami berebut kerak buka isi (kerak ker dekat sirip tu suma) tapi last dia yang habiskan kat yg garing2 tu...macam budak2 pun ada masa makan tu...hehehe....tapi kali nih aku tak bagi dia amik sop ekoq..ish kolestrol..kerap sgt makan sup ekoq tu..so dia amik tomyam..
ceh aku makan macam memalu jer tapi masa berebut tu...lupa diri japs...eh nanti aku nak p lagi la restoran tu.....puas hati..
lama gak kami lepak kat situ..borak macam2..biasalah kalo dapat jumpa...yg aku tak sangka...heheheh sama plop target aku dgn dia nak beli kereta...aku cakap aku nak sambaq SUZUKI SWIF SATU..WAH...DAN2 DIA BUKA NOTE2 dia dan tunjuk keta tu kaler putih...dia kata dah berkenan tapi ada org lain dah buking...seb bek..kalo tak mesti jelez gilla aku kat dia..
aku ngantuk sangat...dia pun macam mengantuk..sebab aku tido kul 5am masa kat kem....3.30 kami pun gerak..amik kereta dan berpisah...dia terus keutara...aku balik umah..z z z z macam kehapa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]