NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Oktober 12, 2013

KESEDIHAN...

ntah la...sehari dua ni air mata aku ni murah benar harganya...aku asik menangis jer..memang tak leh tahan..mungkin aku tak patut menangis..
aku tak tahu kenapa aku jadi macam..mungkin juga sebab :
1- aku masih bersedih dan terasa lagi kehilangan bonda
2- kawan baik dan rapat..yg selalu memberi sokongan padaku juga telah pergi meninggalkan aku untuk selamanya....
3- orang yang aku anggap kawan...yang aku saya ...mengecewakan aku...

hanya kerana sms...aku boleh menangis bersungguh2...

pada korang...jika korang anggap seseorg tu sebagai kawan..apa yg korang harapkan..memang kita bukan nak menyusahkan atau bergantung harap..tapi bukankah kadang2 bila kita perlukan sokongan atau pertolongan..kita tentu harap ianya datang dari seorang kawan...tak kira lah dalam apa bentuk sekali pun...
tapi aku silap.....tak semua org akan berfikir seperti kita fikirkan...
pada kita perkara kecil macam mana pun jika kawan kita tentu kita akan cuba...
aku bukan nak menyusahkan orang..kalo dah betul2 tak boleh...aku akan minta juga...walaupun dgn hati yg berat..

tapi jika org itu memberi respon acuh tak acuh...tanya pun tidak..'uwaaa...tu yg buat aku menangis...memangis menyesal..menyesal kerana aku ingat ianya dapat membantu...rupanya aku silap..
tambah2..aku rasa dia adalah kawan aku...
Ya Allah...sedih sangat hati aku....
kalo tak kerana lappy kesyangan aku itu dicuri orang,,,aku takkan menyusahkan dan meminta2 pertolongan orang...aku kena mula semuanya dari 0..
dugaan untuk aku...memang aku patah semangat sangat..aku rasa tak buat pun tak apa..asalkan aku lulus cukup lah..

takpe la..aku tahu siapa aku...aku sedar tu....
aku pun akan cuba tidak minta pertolongan orang..
dan aku sedih krn yg bukan aku anggap kawan yang sudi menghulur tangan nya dengan ikhlas membantu aku..
dan aku belajar sesuatu...
itulah kehidupankan..
kita tak sangka yang kita sangka tu...
aku nekad...ya Allah..aku mohon kekuatan..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]