NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, November 16, 2013

TEATER MUZIKAL 'SUPERMOkH"

13 November 2013 - 8.30 - Istana Budaya

Hari Jumaat semasa di ofis...KU aku tanya...siapa nak tgk teater Mokhtar Dahari? Aku pun kata aku nak...aku nak 10 keping tiket...dan aku dapat...yess...yesss....
5 tiket aku bagi pada kawan aku...dan 5 lagi untuk aku..aku, mat, iz, adik angkat aku mi dan ewan tapi last minute ewan kata tak dapat join so aku pun bawa anak buah aku sempena dia dapat 5A UPSR.
Besh...fisrt time masuk Istana Budaya...vogue gila...tapi mi pakai baju tak berkolar..kena tegur tapi nasib abik boleh masuk. masa dalam ni..kena ada peraturan...siapa yang buat salah akan dilaserkan..ha ha ha ramai jugak yang kena laser...

Ok berbalik pada teater..Mokhtar Dahari ialah Awie dan Ina wife Mokhtar Dahari dilakonkan oleh Maya Karin sambey disokong oleh rashidi Ishak dan aku tak kenal siapa yang jadi Santokh Singh and lain2 tu. Oh ya ada Dina jugak...yang best Douglas Lim yang adi Kenny memang melucukan..dia yg menhidupkan suasana lawak.
Aku suka dialog---> berenang kuak keta...sambey depa tangan..dan awie tanya kenapa kuak ketam...dia jawab sebab boleh kepit ketiak org...
Nak tahu...kowrang kena pegi tgk...memang best arahan Hans Isaac dan Harith Izkander...besh sangat..rugi tak tengok..aku pun nak tgk tu pun kalo dapat sponsor...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]