NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Rabu, Januari 01, 2014

2014

welkam my dear 2014...
1st...kul 4.40 dah terjaga.....
pagi...sibuk tagging nama dan ikat tali kasut budak dush-dush...dah nak sekolah dah..terasa pantasnya masa berlalu...
hurmm....hari pertama di tahun baru,,,,rasa apa yer..aku pun tak tahu...
yang pasti aku rindukan mak...dan aku juga bertekad tentang satu perkara...berkaitan dia..
yup..aku takkan menoleh lagi...cukuplah semuanya ternoktah disini...terlambat sudh untuk baiki segalanya,....mengapa dikejar dan diingat benda yg dah pasti bukan milik kita..so let it go..
2013...
rasanya pengakhiran yg tak begitu baik...dengan demam..exam..bz budak2 nak sekolah..arghhh..tak la tension tapi masa begtu berharga...tak cukup kaki tangan nak buat semua...
apa pn... 2013 dah berlalu..byk suka duka terutamanya pemergian ibu tercinta..
2014
aku harap aku akan laluinya dengan tabah..dan aku mahu yg terbaik..insyaallah..
aku dah taknak berduka dan bersedih..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]