NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, November 21, 2010

NOVEMBER RAIN

ha ha ha..aku pun tak tau apa la punya tajuk post aku tu..tapi sumanyer berkisar tentang November..November yg agak bz pada aku..bz apa pun ntah ler..bz ke sana sini jer..keje..walaupun tak tau la keje ape yg bz sgt tu..oh ye..November gak ada mcm2 aktibiti sukan..aku kena jadi pengurus utk pasukan Bola Tampar..huhuhu tak penah2 pun..tapi besh gak tren dalam ujan hingga aku terpeleot..licin gak simen tu..
Nak cerita tentang idup..mcm tu jugak..cuma aku rasa aku mungkin lebih baik dari org len ( baik sikit je kot)..tu la..kalo kita rasa kita malang..org len lagi ada yg lebih malang dari kita..kalo kita rasa kita susah rupanya ada org len yg lagik susah dari kita..so kita kena bersyukur dgn apa yg kita ada..tapi tak penah lak ak tak bersyukur..aku syukur je dgn apa2 yg berlaku dalam hidup aku..redha..
saper pun hadir dalam hidup aku tak kira la kwn, sahabat, teman atau rakan sekerja..aku terima dgn seadanya..hati terbuka n tanpa prejudis apa2..so aku harap diaorg akan terima aku dgn diri aku yg adanya ni..
pejam celik pejam celik..dah masuk minggu ketiga November..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]