NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, November 07, 2010

Tanpa Tajuk

aku pun tak tahu nak tulis tentang apa dalam nih..yg pasti sekarang ni perasaan aku berbaur2..ada mcm2 rasa..(cewwah cam jiwang lak kan)..
aku macam patah semangat jer..tapi aku akan sentiasa menoptimiskan diriku..sentiasa fikir yg positif.
aku tahu bahaya ber main dgn api tapi aku sengaja menghampirkan diriku dgn api..walaupun hanya pelita kecil tapi kalau terbakar..sakit melecurnya tetap terasa dan berbekas..aku pun tak pasti apa niatku pada dia..suka?saja2? tapi aku yg mulai terasa terluka kerana hampir melecur..
jangan ikutkan perasaan...jangan biarkan perasaan menguasai fikiran tapi..ahh..
yg pasti aku benci kalo cuti lelama..mesti aku sakit kepala..sebenarnya byk jugak keja yg boleh aku buat tapi tahap kemalasan ku dah sampai tahap kritikal..
aku lebih suka menyibukkan diri dgn kerja so aku takkan terfikir atau teringat pada apa2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]