NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Khamis, Disember 15, 2011

Di Persimpanagn Dilema

hmmm dah alama tak menulis di sini. Rumput pun dah makin panjang. Sibuk dengan hidup yang tak habis2 urusan dan sibuk dengan assgmen. Alhamdulillah semua dah submit n tunggu nak exam ajer.Di penghujung 2011 nih, macam2 hal yang terjadi, banyak masalah yang menimpa walaupun hanya sikit yang berkaitan dgn diri sendiri...
sekarang, aku dalam dilema untuk memilih dan membuat keputusan..yg mana satu untuk dipilih. bab kerja tu aku tak kisah sgt tapi susah nak gambarkan..ragu2 dan tak yakin..mampu ke nak menempuh jem tetiap hari dan masa dgn keluarga nanti akan berkurangan..nak stadi lagi..tapi kalao dah 2 3 kali aku dihubungi..mungkin itu dah rezeki aku dan memang tempat tu memang utk aku..
cuma aku gusar...mungkin sayang nak tinggalkan tempat sekarang tapi dulu aku jugak yang nak kua dari situ kan..
tuhan tu maha mengetahuikan..dia dah atur elok-elok..dan jalan yg ditunjukkan pada aku ni mungkin ada hikmah yang tersembunyi, saiapa tahukan tapi aku masih gusar mengikut kata hati..aku memikirkan yg negatif kot..
ntah la..penin..apapun aku nak kua jalan bandar Taiping dulu..nak g maxwell Hill pun tak jadi sebab terlambat bangun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]