NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Khamis, Disember 22, 2011

Pendam

tadi dengar lagu shahir af8..pendam..tetiber je..ter emo pulekk..
tertiber rasa pedih dalam hati..

Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya


memang aku pendam..aku tak tahu lah macam mana..aku selalu think positif..aku taknak ikut perasaan aku sgt sebab aku bukan budak2 lagi nak layan perasaan tapi hatiu gusar nak melangkah pergi..pernah kawan aku tanya..siapa dia pada aku..dalam hidup aku..
aku tak dapat bagi jawapan..nak kata takda apa2..tifu lah aku kan..nak kata takda rasa lagik la tifu..
selama ni pun aku cuba berlagak biasa..mcm takda apa2..namun jauh disudut hati..
aku harap aku tidak terus dibuai perasaan..biarlah aku berfikiran matang..dan aku akan melangkah pergi..kerana lambat laun..berpisah jua..

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati


setakat ni aku masih mampu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]