NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Rabu, Mac 28, 2012

KIsah hati 2

sejak dua menjak ni..aku memang gila-gila..mungkin disebabkan oleh keserabutan pikiranku..dan banyak sangat perkara mengarut yang aku dah buat..so..start from today..i'll try to be a normal like before..so aku kena kuntrul sikit peragai ghila-ghila aku tuh.
dan sejak dua menjak ni jugak ada macam-macam perkara yang berlaku dalam hidup aku..sama ada dalam hidup juga kerjaya aku..rupanya sukar bagi sesetengah orang yang nak bersikap profesional dalam bekerja...
sebumbung tetapi tak bertegur sdapa hanya kerana kita menegur dalam mesyuarat akan beberapa perkara..aku juga dikomen dalam pesbuk..yg buat aku jadi tertekan ghila..mungkin sebab tu aku pun ghila-ghila termasuk dengan boz aku senirik..
balik pada cerita tentang kerja aku tadi,,aku akan cuba buat dan beri yg terbaik..aku akan cuma carik jalan penyelesaian kerana pada aku setiap yang berlaku tu semua ada hikmah dan tersembunyi pengajaran buat kita jika kita renungi..jangan cepat melatah..dan aku dan berpeluang bersemuka kerana aku suka cara macam tu..dah berbual dan berbincang..so pandai2 la boz nak handle..aku pun dah rasa lega dan aku harap everything will b fine n ok..tunggu dan lihat nanti..
so..tomorrow..ajku juga akan start untuk tidak bercakap kecuali perlu..tak kan sms jika perlu sahaja..aku nak buang semua menda mengarut aku aku buat tu..sory..kalau aku berubah nanti.
[ Please click me tender ]
[ Please click me tender ]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]