NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Isnin, Mac 19, 2012

tanpa tajuk

kenapa aku pilih tanpa tajuk..sebab aku tak tahu nak letak tajuk apa pada entri aku ni..yg pasti aku berusaha melawan gejolak dalam hatii..aku dah tak mau ada perasaan pada org,..aku akn cuba menepis dan mengawal dir,..padaku zaman tu dah berlalu..aku nak tumpu pada stadiku..aku nak yg terbaik..dan nak hepi32 je dgn famili aku..
dia?..biarlah..aku pun tak tahu perasaan dia..nak kata ada perasaan macam tak adfa..nak kata tak ada mcm ada..malas nak meneka dalam kesamaran..dan suatu hari nanti kami akan berjauhan jugak..so biarlah rasa itu macam tu....walaupun kadang kala macam tak tertanggung perasaan ini..aku kena rasional..jangan biarkan perasaan menguasai fikiran..byk lagi masalah lain yg lebih pentin untuk aku fikirkan dari aku asik pikirkan tentang dia..
cinta dalam hati....

 glittergraphicsite.com
Ảnh đẹp Blog

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]