NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, April 01, 2012

Adakah keputusan ini betul?

aku runsing...
aku tak nak bergaduh..juga aku tak nak jadi derhaka..
tapi apa daya ku..tahu tak betapa dalam hati aku ni..sangat-sangat rasa susah..
aku berfikir jugak,,,,kalau aku ja yg rasa susah hati sedangkan orang yg punca aku jadi susah hati tu mcm tak da aper2 ja..macam mana tu..
mungkin sikapku ni suka berfikir..fikir..fikir..dan macam2 yang aku fikir..
perkara yang takda kena mengena dengan aku pun aku boleh fikir..nikan yang memang sah-sah ada sangkut paut dengan aku..
tapi aku memang kena keras hati..
kalau dia tak sayangkan diri sendiri..tak nak juga berubah dan dah banyak kali aku masihat..
apa dayaku..dia pun dah besar..so pandai2 lah dia nak bawa diri..
aku doakan yg terbaik dan jangan jadi apa2...
kalau jadi apa-apa pun aku harap aku tak menyesal..
aku terpaksa kejamkan diri..keraskan diri dan sanggup buat keputusan macam tu..
semuanya demi kebaikan diri..
kalau jadi apa2 pada dia..aku redha..mungkin itu sudah ketentuannya..
aku harap aku tak diselubungi oleh rasa menyesal dan bersalah seumur hidupku nanti,,
Ya Allah..
adakah keputusan yang ku ambil ini betul?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]