NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Rabu, April 25, 2012

Hujan lagi hati ini

pagi tadi ..aku menangis lagi..sampai bengkak-bengkak mata. G keje pun ngan mata bengkak..hati aku sedih sangat sebab aku rasa aku macam dah tak di perlukan. Apa perasaan yer..bila semuanya dibiarkan cm tu ajer..tak da nak ckp ye atau tidak..dibiakan berlalu sepi mcm tu aja sampai hati tertanya-tanya...terima atau tidak apa yang aku nak bagitahu..pastu apa lagik..berjurai la airmata..cukup terasa...
tak pe lah..kalo org dah tak sudi..aku pun tak boleh buat apa..biar lah aku menangis sendir..aku dah penat nak pk..akau dah penat nak buat apa-apa..
memang yg tinggal hanya jasad ajer..jiwa aku dah ntah kemana-mana..kekuatan aku sekarang adalah anak-anak aku yang empat orang...aku sayang kat diaorang tapi apakan daya..satu hari aku kena juga tinggalkan mereka..
aku kena cari angin baru,.. aku kena pegi ke mana-mana yang nak terima aku.. aku kena sampai hati..
buat apa aku nak tunggu kalau orangrasa hanya buang masa dengan aku..penin nak layan karenah aku..kan..so kena lah paham-paham sendiri...baik aki angkat kaki..
ya Allah..aku mohon petunjuk..moga pilihan aku ni betul..dan aku takkan mengeluh..
apa ja nanti..aku akan terima dengan hati yang terbuka...aku redha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]