NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, Mei 27, 2012

Apa ku rasa???????

apa perasaan aku yer..bila ada yang mengaku..
yup..memang saya yang amik awak supaya berada di sini..saya yang nak awak berada di sini bersama saya sebab yang tahu awak dapat membantu saya..
adush...tetiber hati terasa kosong..sekosong kosongnya.....

Click here to get hot comments and graphics...
Emo Comments Graphics Code


saat itu..airmataku bertakung dalam hatiku...aku tak terkata apa..pengakuan itu amat mengejutkan aku...
setahun yang lalu aku pernah ajukan soalan tersebut..tapi aku tak dapat jawapan dan mati-mati dia tak mengaku..
sekarang??? selepas setahun...dia mengaku..
dan aku...?
Click here to get hot comments and graphics...
Emo Friendster Comments Graphics Code


aku betul-betul terasa macam dikhianati..
aku rasa macam aku dipergunakan
aku rasa..macam-macam yang tak dapat dinyatakan..
betapa..hati aku hancur..
apa bezanya aku tahu dulu dan sekarang,,..kalau setahun dulu mungkin aku tidak sesakit sekarang..
sekarang aku teramat sakit..
hati aku terasa sakit...dan aku menangis-menangis dan menangis..jangan aku jadi kassim selamat sudah lar..
bukan ikut sangat perasaan..tapi nak buat macam mana.,.aku kalah dengan perasaan hampa..
aku tak nak tengok dan jumpa dia...
sebab aku akan terasa sakit..
sekarang..setiap kali aku memijak kaki ku di situ.,.aku hanya mampu menahan sebak di hati..
aku perlu keluar segera..tinggalkan tempat itu agar hati aku tiudak terus terluka...sampai bila2..
Hanya ALLAH yang nmengetahui apa yang terbaik untukku..memang semua ini takdir dan ada hikmah tersembunyi tetapi ianya amat menyakitkan dan melukakan hati..teramat sangat

Click here to get hot comments and graphics...
Emo Friendster Comments Graphics Code

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]