NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Mei 12, 2012

Hadiah Birthday yang paling bermakna....

05 Mei lalu..menginjak lagi setahun umurku..hepi besday tomy twin too...

More

OrkutUncle.com Birthday Flash

tak sambut cuma biasa aja..bercuti bersama famili...azam..bila bertambah tua setahun nih..aku nak buang perangai yang tak berapa elok aku yang ada tu...aku nak optimis...
tapi,,,aku dapat satu hadiah yang betul2 aku tak sangka..terejut tu tak juga sebab aku dah tahu tapi...aku tak sangka secepat ni..dan yang amat menyedihkan aku..aku harap aku yg keluar dulu dari situ tapi sebaliknya..
apa aku rasa ek..
aku pun tak pasti..tapi tu lah hadiah hari jadi yang takkan aku lupa..sampai bila-bila..
memang aku mengarut2..hantar mesej yg bukan2..memang la kata org..nak putus kasih tu...ada jer yang tak kena kan..dan aku pulak..terlampau ikut emosi..perasaan marah, kecik hati dan macam2..
patot aku hepi bila dia tak da di situ tapi sebaliknya..kenapa pulak aku nak menangis sampai bengkak2 mata..depan dia..tempat kerja..aku macam ok..gelak ketawan..tapi dalam kereta n kat rumah..fush..mcm ntah pae ntah..menangis macam owg putus cinta..putus cinta pun tak menangis macam tu..aku tak lalu makan.. terjaga tengah malam n menangis..akhirnya mata aku bengkak la..
aku menangis sebab hati aku rasa sakit
aku rasa dikhianati..
rasa macam2 yg tak tahu aku nak luahkan...
rasa macam padan dengan muka aku..
dan aku tahu menangis...menangis..menangis...
aku cuba tenangkan fikiran..tak nak layan perasaan
dan hari nih..aku dah rasa lega sikit...
hidup aku baru bermula..aku tak nak ianya berakhir...
kawan2  kata aku seorang yg kuat semangat..dan aku akan cuba
aku harap aku ada kekuatan sendiri...
aku tak nak pk apa-apa...pada aku biarlah yg pergi itu terus berlalu..
aku tak kan menoleh lagi
aku akan simpan kemas-kemas dalam hati..memang aku tak mudah melupakan tapi aku tak nak ianya terus menganggu fikiran..aku akan terus pandang kehadapan..
biarlah kan..orang dah buang aku...takkan aku nak terhegeh2 lagi kan..
aku serah pada takdir..walaupun ianya menyakitkan..aku percaya pasti semua tu tersembunyi hikmah yang aku tidak ketahui,,,
adakah perpisahan itu akan menjauhkan atau merapatkan silaturrahim..aku hanya menanti ketentuanNYA..
dan aku akan terus melangkah walaupun hati aku terluka...
memang aku terluka..yang amat sangat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]