NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Khamis, Jun 21, 2012

Hati terasa sakit....

aku pernah berjanji aku dah tak nak rasa sedih lagi....setakat nih..alhamdulillah walopun 75% aku boleh buang semua rasa...
memang semua yang terjadi ada hikmahnya.,,tapi kadang2 hikmah itu amat menyakitkan...mulanya aku di fitnah..tapi berkat kesabaran dan doa..segalanya macam berbalik semula...aku taknak berprasangka buruk..aku taknak menuduh..biarlah kebenaran terbukti sendiri waloupun lambat..
hati..masih terasa sakit...selepas semua yang berlaku..satu-satu perkara itu timbul..
Ya Allah..apa lagi yang ingin kau tunjukkan...hati ini masih belum pulih dari kesakitan..
aku macam letih nak hadapi apa lagi yang akan datang..
cuma aku kesal...sikap seorang yang mengaku kawan baik...mcm tu ker..ahhh pedulikan lah..'sekarang...yang aku fikir hati aku..perasaan aku walopun orang lain tak fikir semua itu..
Ya Allah...Aku mohon keampunan dari MU...bimbinglah aku dengan kebaikan dan jauhkan aku dari prasangka buruk.,.,KAU berilah kebahagian pada mereka yang melukakan hatiku..KAU berilah kebaikan pada mereka yang menyakitiku..aku mohon yang baik2 saja untuk mereka walopun aku amat terluka..
aku takkan membalas apa-apa..walopun aku bagai kehabisan air mata..Ya Allah..jangan lah kau buka aib mereka..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]