NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Jun 02, 2012

Ku Berjanji Demi....................

aku berjanji lepas ni aku dah tak nak n pk aper2 lagi..aku tak nak sedih2..syukur sebab saat aku hampir jatuh dan kecundang dengan perasaan amarah serta benci..aku ada kwn2 yg sentiasa memberi nasihat dan membuat aku muhasabah diri..mungkin segalanya bermula dari kesilapan aku sendiri..
walaupun hati masih terasa sakit...
aku berjanji demi diri ku sendiri..
aku akan buang semuanya jauh2 dari sudut hatiku yang terpencil ini..
memang tak mudah tapi
aku harus cuba..aku harus bangkit semula bersama sisa-sisa kekuatan yang ada
life must goes on..
aku akan mendoakan yg terbaik saja untuk dia,...
aku harap Allah akan memberi balasan yang baik2 aja pada mereka-mereka tu semua..
memang mudah memberi maaf dan sukar meminta kemaafan tetapiu untuk aku melupakan..memang payah..
anadfai kemaafan yang kau minta..aku telah memaafkanmu
tapi aku yang benar2 terluka sukar memadamkan satu cerita
kerana antara memaafkan dan melupakjn...satu perkara yang berbeza..
aku harap..satu hari nanti.,.dia akan terfikir kembali semua yang telah dia lakukan..
orang yang mementing diri sendiri tyakkan selama-lamanya akan berasa tenang..
satu hari nanti  akan terkenang jua..
dan..
aku berjanji demi..............
trima kasih kepada sahabatku yang sudi berdiri dibelakangku..memberi sokongan disaat aku hampir jatuh
Myspace Fairies Gothic Angels friends
Free Photos  Friends Quotes Angels Fairies Mermaids Gothic Photos Glitter Graphics
http://tagged-graphics-comments.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]