NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Selasa, Februari 05, 2013

EXAM RESULT

Alhamdulillah...the result is here...congrats to myself...
walaupon pointer jatuh sikit tapi saya dapat mengekalkan CGPA say..eh.,..naik sikit..
dah baru hari nih terperasaan dalam semua result saya ader tertulis SENARAI DEKAN..
syukur...syukur...
actually dari sem lepas dan sebelum tu...
saya belajar dengan dipenuhi dengan pelbagai tekanan..
hampir2 gilla jugak dibuatnyer...
tapi...syukur...saya masih boleh kekalkan..
if u olz wan to know...
saya hampir gif up dgn satu paper tu...susah gillak..memang sy dah tak sempat nak submit assgmen sy tu..
ada kwn2 nak tlg tapi sy taknak..akhirnya beberapa jam sebelum tutup...saya sempat jugak submit..
pastu dah la soklan examnyer susah gellak jugak..
yg kelaka...sy dapat A utk subjek tu...manakala subjek major lak dapt B..
apapun azam saya utk sem yang akan datang nih...sy nak cuba buat yg terbaik..
tanak wat keje kast minute lagik...yg penting..
sy tanak dibebani dgn masalah lagik..
sy nak hepi2..duluk masa SPM..masa amik dip..sy byk main..tak pk pun nak target terbaik
tapi kali nih...azam sy..nak wat yg terbaik sbb sy berangan nak sambung MASTER dan PHD kat luo negara..
tapi tak tau la sempat ke tak...sebab saya dah tua...mana nak carik scholarship..
tapi tak salah berangan-angan kan kan 
ish byk sgt tapinya kan kan kan...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]