NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Rabu, Ogos 07, 2013

SELAMAT HARI RAYA 2013

Pejam celik..akhir Ramadhan berlalu juaa meninggalkan kita. Setelah 28 hari berpuasa (tu punkalau penuh la)...perasaanb aku? hambar dan mcm2 la...gembira sedikit sebab anak2 semua ada. Tadi pago2 ke Melaka amik si kakak..then sampai ajer KL semula..aku kepenatan sangat2..lalu tertidur,,sedar2 hampir kul 4...baru terhegeh2 nak masak rendang dan anyam ketupat,,,sebenarnya takda dalam perancangan aku pun nak masak semua tu...
Petangnya aku berbuka diluar...memenuhi permintaan budak pompuan tu..aku pun bukan lalu sangat pizza..balik singgah umah kakak ipar...sibuk dgn persiapan untuk takbir..tak boleh lepak lama2 sebab ketupat aku belum direbus lagi..
emm updated blog ni pun sambil menunggu ketupat s iap dimasak..penat sangat2..mata macam dah tak boleh nak bukak,....
apa pun...esok dah raya..so aku amik kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari raya aidil fitri..maaf zahir dan batin kepada semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]