NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Rabu, Disember 18, 2013

JOHOR PREMIUM OUTLETS

Sirius..pestaim aku dgr nama tempat tu..tu pun masa on d way g JB dgn kwn2 seopis..singgah jap pada ahad lepas..wow..katenyer tempat branded tapi harga kilang..not to bad..sape2 yg suka boleh la p sini JOHOR PREMIUM OUTLET..soping..
masa aku p tu hari ahad..boleh tahan ramai jugak la..nak masuk ke coach dan beberapa tempat branded kena beraatur..seorg keluar jadi seorg yg boleh masuk lepas tu..perghh...tak berminat aku nak masuk..Aku singgah masuk ke beberapa kedai jer..GAP, GUESS dan ELLE..lebihnya aku lepak minum kat fudkot dia..

bangunan memang ok tapi decoration luar dan dalam kedai mcm tak branded..baju pun macam tak byk pilihan and old fesyen jer..ada juga yg aku bkenan tapi tak da saiz..lastnye aku rembat coklat M&M harga 21hengget jer.. baju buddak pun tak menarik..yg dekat GAP tu pun macam tak ok jer..tak macam aku selalu beli..jenis kainnyer..kat handbag tu aku tak msuk tgk pun..
aku boleh bagi 2 bintang jer..kalo saja2 nak p..bek aku soping kat 1U jer la..lagi puas hati...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]