NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Isnin, Disember 02, 2013

Menyesal atau......??

Malam ni aku berfikir panjang...aku kena bersangka baik..hmm...kenapa..sebab aku dah buat perkara yg aku tak pernah terfikir nak buat and..aku mcm menyesal pun ada ..ragu2 pun ada..aku konfius ..tak baikkan aku ragui ikhlasan org..kalaulah betul dia ikhlas..
sebenarnya bukan aku tak biasa keluar makan dengan seseorg..lepak berjam2 lagi sembang2..tapi hari ni aku rasa janggal sangat bila aku lepak makan2 dengan org yg aku tak pernah pk pun akan keluar dengannya..sebab dia sendiri pernah cakap dgn aku..kami takkan keluar bersama berdua macam tadi tu.
.
aku pun bukan nak keluar sangat..sebab aku masih ingat semua kata-kata dia..tapi aku lebih kepada nak menjaga hati...tak baikkan..org ajak elok2..aku pun bukan mencari alasan nak keluar tadi tapi sebab dokumen yg aku perlukan tu amat penting so aku memang kena jumpa dengan dia..
huhuhuuu...aku ragu2..aku bersangka buruk pulak..sebenarnya apa yg dia nak tunjukkan atau buktikan..yg dia boleh keluar dengan aku..
serius aku memang lapar sangat tapi aku tak berselera..aku banyak cover padahal aku SEGAN..SEGAN SGT2..SEGAN GILLA DAN MACAM2 LAH.... aku rasa dia macam mengejek2 aku jer..ketawakan aku..senyum perli kat aku...
argghhh...apasal aku nak kena rasa semua tu ek..sebab aku memang curiga..ragu2..dan tak percayakan dia agaknya..ntah la..
tapi yg pasti aku rasa bodoh sgt sebab ikut jugak dia p makan....
Ya Allah... kenapa la aku nak bersangka buruk pada dia..
aku rasa bersalah pulak kat sorang kawan aku tu....kwn aku tu mmg baik dgn aku dan dia..selalu tlg aku..tapi..
aku memang tak suka ada perasaan bersalah dan menyesal macam nih.... Ya Allah!!...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]