NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Selasa, Februari 11, 2014

KASIH SEKETIKA


ni lagu evergreen....aku suka sangat dengan suara Roy..seingat aku lagu ni masa aku tingkatan dua...1st love cinta monyet dgn seorang abang tu..memang taste aku ...wajah dia macam syed sobrie penyanyi tu cuma dia berkulit sawo matang...tapi aku break dengan dia sebab aku ni suka mengalah..mengkin sifat rendah diri aku terlalu menebal..takde siapa tahu aku dan abang tu mempunyai rasa yang sama..aku pun bukan reti sangat cinta2 masa tu kan..ye la....monyet lagi waktu tu...tapi kami memang curi2..htr surat bagai..masa tu mana ada henpon bagai tu...aku ingat lagi 1st time dia tego aku..kat kedai masa beli barang...dia kata kuwat2 dekat aku..adik ni kiut la..hehehe..memang aku kiut sangat waktu tu...aku buat bodoh...then aku dapat surat..yg kelakarnya kwn2 bdk sekolah ntah sapa2 la yg jadi posmen aku dengan dia...janji sampai dan dapat surat tu..tapi macam aku kata...aku suka mengalah....yer la aku budak kategori comot...bila aku terdengar ada kwn sekelas dia berborak masing2 suka pada dia..aku terasa..terasa yang aku tak sesuwai langsung tambah seorang kakak tu memang cantik...student yang pemes dan ramai peminat..apalah sangat nak dibandingkan dengan aku...lepas tu aku terus menyepi..aku melarikan diri dari dia..aku rasa aku kerdil sangat jika nak dibandingkan dengan dia..napak dia dari jauh aku akan cuba mengelak..macam2 dia cuba nak rapat..bagi surat...tapi aku memang nekad...lagi pun aku budak2 lagi masa tu..aku kategori nakal n hepi go lucky..last2..masa lepas SRP...aku dapat kaset yang ada lagu nih..uwa..bermalam2 aku nangis kat atas katil macam ke hape..aku memang sayang dekat dia tapi sapa lah akukan budak comot ajer.....nak dibandingkan dia .... lepas tu aku tak jumpa2 dia dah sbb dia dah pindah sekolah...memang dia cinta ku petama..lepas dari tu aku tak pernah nak jatuh cinta atau suka pada seseorg..aku tak fikir hal2 cinta monyet suma tu...bukan anti..ntahlah..ada yg suka tapi aku anggap kawan...jadi adik or abg angkat boleh la tapi aku takkan layan aku buat tak peduli...malas...SEBAB KALO AKU SAYANG...AKU AKAN SAYANG DENGAN SESUNGGUH HATI AKU...AKU TAK SANGGUP NAK MELUKAKAN HATI AKU SENDIRI..aku memang mempunyai rasa rendah diri..aku tak suka berebut dan aku tak suka pada yg ramai org suka..bukan kedekut atau tamak tapi ntah..aku tanak aku menjadi salah satu pilihan...aku nak org terima aku dengan seadanya sebab aky memang takde rupa..,dan aku rela mengalah..sayang maam mana pun..aku takkan berebut dgn org..aku akan redha...sebab aku percaya..jika dia memang jodoh, hak dan milik aku..dia akan kembali padaku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]