NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Mac 15, 2014

KEEP PRAYING...DONT GIVE UP

Tetiber rasa rindu kepada arwah bonda tidak dapat ditahan...Ya Allah..tempatkanlah bonda dikalangan orang2 yang kau kasihi...
MH370 masih belum ditemui..aku amat memahami hati keluarga penumpang pesawat tersebut.. setiap hari tidak putus2 berdoa...mengharap dan terus berharap...semoga akan ada jawapan pada penantian..
Siapa yang tak sedih jika hilang orang yang amat dikasihi...lebih2 lagi jika tidak dapat menatap wajahnya buat kali terakhir..
ya Allah..sesungguh hati aku amat bersedih...sedih setiap kali aku ingin melupakan seseorang itu..aku dah penat merindu...aku cuma berharap agar aku dapat melupakan semua ini...
ya Allah..aku mengharap kasih MU.. aku tahu ENGKAU maha mengatahui...engkau yang menemukan aku dengannya...semasa kami bersama-sama mengapa kau tidak anugerahkan perasaan ini...dan dengan kuasaMU Ya Allah..kau juga yang menjarakkan kami...tetapi mengapa setelah berjauhan..kau beri perasaan yang ndah ini kepadaku..sehingga aku rasa amat sakit sekali dengan rasa yang indah itu..
Aku mohon padaMU ya Allah..hilangkan perasaan itu..aku tak mampu untuk menghadapinya..aku tahu KAU tidak akan menguji jika umatMu tidak mampu menghadapinya..
EMAK!!!

baru aku rasa apa yang pernah emak rasa...kagumnya pada emak..aku harap aku dapat jadi setabah dan sekuat mak melawan rasa rindu dan sayang emak.... keraskan hati seseorang tu, mak....kenapa tidak dititip sedikit pun rasa rindu dia pada kita yang amat menyayangi mak...sehingga mak menutup mata pun mak tidak dapat bersama dengan orang amat mak sayang...maam agaknya hari-hari yang mak lalui?...adakah mak sesedih macam aku??  
Aku harap aku akan sekuat dan setabah emak..aku juga harap keluarga penumpang dan krew MH370 juga akan kuat dan tabah...tidak putus berdoa agar akan dapat bersama dengan orang yang disayangi,,,
Ya Allah..KAU sentuhlah hatinya dengan rasa sayang MU...aku mohon Ya Allah..kau titipkanlah rasa rindu dan sayang ku pada diri dan hatinya walaupun sedikit cuma..Aku Mohon....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]