NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Rabu, Mac 12, 2014

#PRAY4MH370#

12 Mac 2014
hari ini genap lima hari MH370 hilang..usaha mencari masih diteruskan. Pelbagai spekulasi yang timbul...aku taknak koMEn ape2...
aku percaya ...semua sedang menanti2 kemunculan MH370..dalam keadaan begini..semua pasrah dan redha..walau apa juga situasi dan keadaan ianya ditemui..cuma adakah harapan masih menggunung tinggi atau tinggal harapan..
aku pernah melalui kehilangan..so..mungkin situasinya tidak sama tetapi adakalanya kita pasrah dan redha dengan ketentuan yang ESA. Pernah juga aku berputus harap tetapi dengan kekuatan dan sisa yang ada,..aku masih juga menaruh harapan walau sedikit saja harapan yang sekadar untuk menyedapkan hati sendiri...dalam saat-saat macam ni..kadang kala kita mengharapkan keajaiban akan berlaku...walaupun...sukar nak nyatakan disini...
moga kita akan temui jawapan kepada semua persoalan...
 PRAY4MH370


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]