NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Mei 24, 2014

PROLAPSEP DISC

Di sini aku ingin berkongsi tentang apa itu Prolasep Disc? utk membaca lebih lanjut, sila klik disini..
PROLAPSEP DISC

Mengapa aku memilih tajuk ini? opkos la kerana ada kena mengena dengan diriku. Rasa sakit di bahagian tengkuk yang selalu ku alami itu rupanya bukan satu sakit yang biasa. Biasalah kita ni kalau tak sakit betul2 masih rasa alah..ta apa lah..sakit sikit jer..sakit belikat la dan macam2..
Selepas selesai semua assgment di hantar...tetiber aku merasa sakit yang teramat dibahagian bahu hingga ke bahagian tendon..sakitnya Masyaallah..tidak dapat ku gambarkan...sampai menangis2..tak malu dahh

Jari jemari ku rasa kebas..sampai tak lau nak makan..ketawa pun tak mampu.. 11 Mei..jam 2.30 pagi aku minta kakak ku bawa aku ke emenjensi..kerana tak tahan sakit...
lalu..aku disuntik ubat tahan sakit..then xray di bahu..doc kata..ok jer...takda apa2 yang injured..mungkin ARTHIRISTIK...
dokto beri TRAMADOL 50Mmg dan aku pun balik...boleh la tido sikit..sikit jer..tetapi sakit tu masih berdenyut2..tak jalan rupanya ubat tahan sakit tu..tangan jer lebam kena cucuk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]