NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Mei 24, 2014

PROLAPSEP DISC PART 2

kemudian aku balik kampung..mengurut..mokcik tu kata kakitgn aku sejuk..urat bersimpol2..hehehe mestilah sebab aku menahan sakit macam ke hapa..tapi tetap tak ok..
3 hari dikampung aku balik semula ke KL..dah terus ke klinik yang selalu aku p tu..sakit gilla beb..tak tahan..aku nak minta injeksen ubat tahan sakit lagi daaaaann..M.C..
Aku pun cerita masalah aku..dokto tu kata "saya tak boleh ubat" saya tak rasa bahu awak yang sakit" tapi leher awak sebenarnya..

terbeliak a.k.a terbuntang la mata aku nih...tapi aku tak rasa sakit kat situ pun..
yup..sebab sakit tu dah join ke bahu, tangan dan jari aku..
dia tulis suruh aku beli ubat saraf then di cadang aku pergi ke CHIROPRACTC..dia tak tahu dimana..dia suruh aku cari..
balik dalam jam 3.30 ..uikss..sebab tak tahan sakit walopun dokto dah bagi 1 injekse..aku un surf..
aku jumpa chiropractic tu dekat hartamas..adeh jauh la pulak...
aku surf lagi..jumpa satu di The Curve..
aku pun kol..dia kata tutup pukul 5..apa lagi sebab sakit..aku pun merempit juga pergi ke tge curve tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]