NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Jun 14, 2014

Back Pain....

sebulan sudah kesakitan ini...Ya Allah..aku makin tabah...seolah2 dah imun...dan Alhamdulillah juga...selepas 4 sesi kiropraktik ..dah hampir 60% rasa sakit berkurangan...cuma aku tak boleh angkat barang yang berat2 melebihi sekilo...
Rabu lepas, buat pertama kalinya aku berjumpa dengan dokto pakar....
dia minta aku genggam tangan dan jari dia dan melawan bila dia menolak...katanya tangan aku mash kuat cuma lemah sebab aku masih sakit...

tak banyak yang dia bagitahu...katanya kes macam aku ni jarang dia jumpa..adalah dia sebut nama penyakit tu..tapi aku tak ingat apa sebab susah...kemudian dia kata dia bagi ubat utk relakskan otot aku..
otot? bukan saraf ke...takpe lah..dokto lebih tahukan..
petang tu aku wat kiroopraktik lagi..kali ni dia urut di tempat yang aku rasa sakit..tapi selepas tu aku rasa lega...
malam..time tido..aku pun makan ubat yg dokto bagi siang tadi...dengan harapan..aku akan rasa lega dan tido aku leena kembali seperti sebelum2 aku mengalami kesakitan yang teramat sangat seperti ini..
tapi..masyaallah...bukan berkurang malah bertambah2 sakit..denyutan dan rasa seperti dicucuk2..
tak tido ku satu malam tu..ni ubat ke nak bagi aku mati....
huaaa..hari kedua aku makan....tak bley blah lagi dowh...so aku amik kputusan..taknak terus makan ubat tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]