NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Khamis, Jun 05, 2014

CHIROPRACTIC TREATMENT

Kesakitan yang aku alami ni membuatkan aku sanggup makan dan buat apa saja yang dicadangkan oleh orang termasuklah mencuba perubatan Islam. macam yang aku katakan sebelum ni.. dokto mencadangkan aku pergi ke Chiropracric. Apa itu Chiropractic tu so boleh surf disini.
Chiropractic Back In Motion The Curve
Untuk mengetahui apa itu chiropractic dan manafaatnya boleh baca disini --> Apa itu CHIROPRACTIC

Aku ingin berkongsi dengan rawatan yang aku terima... dokto tu akan mengira tulang belakang aku dengan mengukur kedudukan dan menanda L berapa. Then dia akan menekan dan bertanya dimana aku rasa sakit. Dia akan meminta aku meniarap kemudian dia akan mengurut dan membetulkan. Kedengaran bunyi "Krup" bila dia menekan dibahagian tertentu. Aku akan rasa lega.



Ole kerana kesakitan yang aku alami begitu teruk maka aku perlu ulang banyak kali. Setakat ini, 4 kali aku dah kesini dan kesakitan aku dah berkurangan sebanyak 50%. Dia ajar aku xcersais yang mudah. Kebas dijari pun sudah berkurangan..dari 4 jari kini hanya 2 jari sahaja yang kebas. Aku pun dah boleh tido lena cuma setiap pukul 2am - 5a aku akan rasa sakit.

Aku kena terus berusaha..dan bersabar ..dokto pun dah kata amik masa 3 4 bulan paling cepat untuk aku sembuh.

tolong doakan aku kerana aku tak tahan dengan kesakitan ini. :'(


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]