NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Khamis, Ogos 21, 2014

................

aku pun tak tahunak letak tajuk apa...tapi sepanjang minggu ni macam2 perkara yang terjadi. Ntahlah..aku dah tak larat nak menangis lagi tapi ...air mata ni dah tak ada nilainya...
betul ke kata org...jika kita tak rasa apa-apa kalau seseorg itu hilang dari kita pada hal kita rapat sangat dengan dia..bermakna dia taklah penting sangat pada kita sebenarnya...
tapi dalam kes aku nih..ntah kenapa..setiap kali aku cuba untuk menjauhkan diri..aku akan rasa amat sedih sangat..aku akan menangis dgn sungguh2...
aku tak tahu sama ada aku yg salah atau apa..tapi aku benci jika aku dihukum tanpa mengetahui apa yg aku dah buat dan apa kesalahan aku..

aku pun tak tahu kenapa bila tiba2 seseorg itu mendiamkan diri..tak mahu balas sms atau wassup..aku paham mungkin dia ada masalah lain tetapi at least bagitau la..awak sy xmahu diganggu ..jgn diam buat tak tahu..
ntah la..
yg kedua...seseorg yg tak kenal aku..tetiba nak menghukum sebagai seseorg yang ntah ape2.., kata seseorg pada aku jgn lah diingatkan perkara tu..
dan aku dapat berita yang kurang elok...buat aku termenung panjang...
aku rasa nak lari dari semua nih..kadang2 aku rasa aku tak cukup kuat dgn semua yang terjadi..memang aku napak hepi tapi....hakikatnya... Allah sahaja yang mengetahui...
aku sedang muhasabah diri..mungkin banyak kesalahan dan kekurangan diri yg aku tak sedar..
mungkin ada sebab dia tiba2 mendiamkan diri..tak balas semua...
dan aku menangis lagi.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]