NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, November 22, 2014

MABUL...HERE I CAME..NOVEMBER 2014

1 hingga 5 hari...fuh..lama betul aku berada dibumi Sabah...konon membawa hati..yup aku hepi...tiada apa yang aku kenang dan ingat semasa disana..cuma 4hb aku terima wassup...tya aku kat mana..konon rindu nak jumpa..chitt powdah..bila jauh boleh la ckap ja..ye ye oo...masa dekat mcm ke hapa...amik kisah pun tak..opss...sowi...teremosi..
so kita sambung cerita..seken time i've been here...wow..so amazing dari yg pertama kali..sukar untuk digambarkan alam tuhan tiada sempadan...indah..aku akan ke sini lagi...sumpah...kali ni tempat snorkling dekat kapalai mabeles gila,..,,taapi sebab suma brg tertinggal tak dapat amik gambar dalam air...so..aku share mbr..ada byk yg cantik2 tpi hurmmm sejak sakit nih...aku memang malas banyak..lagi pun nak tumpu last sem..dah habis nati aku akan mula menulis semula...insyaallah...
so..tatap dulu gambar yang sedikit nih ok..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]