NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Selasa, Januari 13, 2015

2015



hari ni dah 9 januari 2015. lama juga aku menyepi tanpa sebarang coretan. faktor utama adalah kesihatan, kedua peperiksaan dan ketiga hidup aku. Macam2 asam garam yang berlaku. Past is past.
2015..
aku pun tak tahu bagaiman permulaan hidupku ini...ada suka...duka dan kompius juga..
suka sebab aku dah habis stadi...dah lega..walaupun belum dah exam pe
nuh tapi sekurang2nya markah assgmen aku semua memberangsangkan...
aku suka juga sebab orang yang selalu aku rindu-rindukan kembali semula padaku..walaopun baru jer bermula semula tapi aku tak memberi harapan sepenuhnya..aku taku aku kecewa...
dukanya aku kerana aku terpaksa membuat pilihan...mulakan hidup baru atau kekal disini....aku akan hilang apa yg aku ada sekarang..
sebenarnya aku tak kisah sangat tapi org lain nasihatkan aku jangan lepaskan apa yang aku ada,,aku jenis cepat sejuk..aku mudah patah hati..dengan ertikata lain..aku tak kuat semangat..
kompius..dengan sikapnya..walaopun dia kembali baik dengan aku tapi ntahlah..aku kena belajar terima sikap dan perangai dia memang macam tu..nak buat macam mana...terima jer larr....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]