NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Isnin, Februari 23, 2015

Banding Lakeside Inn, Grik

huhuhu..sebenarnya aku nak bercuti ke hanoi tapi disebabkan kesibukan aku membeli tiket ke kota kinabalu dan kuching atas urusan kerja..aku terlambat nak membooking tiket ke hanoi..dah mahal harganya sekali ganda...so..buat masa sekarang, aku kena lupakan hasrat tu..lagipun aku bimbang jika tarikh yang aku pilih itu nanti akan bertindan dengan tarikh2 penting aku. rugilah kan dah la mahal..aku bukan kategori yang mampu sangat kalau nak burnkan tiket itu. Kebetulan, aku baca status seorang kawan yang sedang bercuti di Banding Lakeside In, Grik. Macam menarik. So aku pun google2 la..cuma aku sedang mencari tarikh sebelum Mei. hai..Cuti pun satu hal juga..dengan kesihatan aku ni..aku tak boleh selalu sangat amik cuti..nanti sakit aku teruk semula..jenuh aku nak kena cari mc..
so...set target..nak ke Banding Lakeside Inn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]