NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Khamis, Februari 05, 2015

HARI KHAMIS

apa istimewanya hari khamis..khamis malam jumaat...biasa orang baca yassin...
tapi pada aku...apa istimewanya hari khamis ni...ntahlah...
hari khamis 13 .2 . 2014 - pertama kali aku jumpa dan keluar makan dengan dia..
hari khamis 22.1.2015 - aku ke cameron dgn dia atas urusan kerja...dan lebih kepada farewell dan ucapan selamat tinggal pada dia..
sedih? memang! teramat sangat..tapi aku kena kuat
hari khamis 28.1.2015 - dia text aku tanya khabar dan aku jawab..
then aku nekad tak nak balas text dia lagi...
hari ni khamis 5.1.2015 - dia text aku lagi...tanya khabar
Ya Allah...aku jadi keliru..nak balas atau tak...tapi..biasalah aku....lastnya aku jawab juga...
so itulah hari khamis dalam hidup aku...
Ya Allah..aku sayang dia...aku memang nak dia sentiasa ada dengan aku tapi aku pasrah
sebab ...dia pernah minta untuk rehatkan perhubungan kami walaupun tak tahu hubungan apa sebenarnya
dan last dia kata ini yang last kita akan jumpa macam nih..
so...apa yg perlu aku buat..memang aku cuba..tapi bila dia text...aku pun mula lah...
cairr....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]