NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Jumaat, April 26, 2013

saat yang mendebarkan...................

saspenkan....
bukan sebab nak pilihan raya...
tapi baru jer melalui saat yang mendebarkan...
!st time sbnarnya bukan 1st kot....dah bertime2 jugak lah aku menjadi pengurus pada sesuatu program...
kakli ni aku bertugas pada program yang dianjurkan oleh org lain...
aku bertanggjwb kepada sekumpulan org dibawah negeri aku..
bermakna mereka tu aku yg jaga n kena tgk kalo ada masalah...
dan saat yg mendebar tu berlaku pada jam 11.00 mlm..
bila piuhak penganjur memaklumkan kepada aku seorg peserta yg mjadi tggjwb aku tu..missing..
diaorg bukan budak2...so pham2 kalo org dah besar n dewasa...
bila slot malamnya ...aku napak dia ada..'
so aku pun pggl n tya elok-elok pd dia...
g mana kul 11 hingga 4.30 ptg td? urus setia kata incik tak hadir..
dia pun kata....(muka dia dah merah padam)..dia demam...tak sihat jd dia tido d bilik..
aku ckp..its ok kalo inciuk demam...tapi len kali bgtau n maklunmkan pada urusetia atau aku atau kwn2..
dia tetp kata dia sakit...aku kata ok lah tp mklumkan ...spy aku n yg lain tak tertanya2..
aku bgtau kslmtn dan tggjwb pada aku dan pgnjur...
nampak macam dia tak puas hati...dia tumbuk dinding,...then
dia dtg dkt aku n tumbuk kerusi...n tanya...pd aku....apa masalahnya...
aku tgk dia mcm tu aku cool...malas nak lyn
aku ckp...tak ada apa2...len kali bgtau demam ke apa ke pada urus setia....ITU MASALAHNYA...
dia pun keluar sambey tumbuk dinding...aku buat tak lyn
 so aku pun jumpa urus setia,,,,tgk no bilik n sape partner dia...
mana lah tau kot ada ape2...lepas tu aku terus ke lif...
tmpt tu agak gelap..tetiber dia datang dekat lif...terkejut beb..aku dgn dia..dia mcm diam jer n semacam
aku tego dia tak jwab..hati aku berdebar2 kencang...aku patah balik kedewan..mujur aku jumpa 3 org pegawai yg belum balik ke bilik..aku bgtau pada seorg pegawai kenalan lama.,..
dia pun paham n perasan mamat tu lain macam...
bila lif sampai...kami masuk tapi dia tetap berdiri diluar lif tak masuk...
memangdia macam tak puas hati ajer...
pegawai tu teman n htr aku sampai ke bilik..
aku pun berdebar...denar...risau jugak kot...
1st time hadapi masalah macam nih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]