NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, April 21, 2013

Alhamdulillah...semuanya telah berakhir...

hari ni nak bagi jawapan kenapa saya hepi sgt malam tu..opsss..pes...dah siap  satu lagik assgmen saya...ada lagik tiga kot so kenan wat siaran terus menerus mulai esok sbb lusa dah bz sampai malam..kena curik2 masa siapakan assgmen tu...
jeng..jeng...jeng..
siapa sangkakan..akhirnya Allah tunjuk juga jwpn siapa sebenarnya yg tak puas hati sgt dgn saya di tempat kerja lama saya dulu... rupanya selepas 8 bulan berpindah..nama saya masih menjadi sebutan..heheh..wat2 tanya lak dia..opkos la mende yg tak baik...tak kan dia nak sebut yang baik2 kot kan kan kan,,,,
syukur sebab Allah dtgkan sekumpulun tu kat situ...ko tak tak terbongkar la semuanya..
Ingat tak? dulu aku dikatakan tak buat kerja..aku bagi pada semua org lain utk buat kerja aku...
skrg..bila org2 tu nak dtg.,..keluar pulak kata2...aku yg wat keje syok sendirik...wat keje sorang2 ..tak reti nak ajar org lain wat keje tu.,..
see...
dan dgn jwpn tu..aku rasa lega...biarlah org2 disitu nilai sendiri...klo tak tahu lagik...tak tahu la..
aku pun gatai tgn jugak msg bgtau bks boz aku...hurmmm tapi tak da respon..
tak da jwpn...tak pa ...jnji aku dapat bgtau dia apa yg berlaku...
hurmm aaa...ni napas lega...da terungkai semua...yg lain2 tu aku da tanak amik tahu...
dan mulai malam nih...aku pun akan lupakan dia...syg memang syg tapi sayangnya aku dah tak da perasaan..aku dah legaa...lapang dada...
aku rela dan redha ...aku nak tinggalkan semua yang mengarut tu...
aku nak kembali kepada asal aku dulu2...
kata kawan aku...
lagi diaorg nak putuskan silaturrahim antara aku dgn dia,.,,lgi kuat aku akan rasa rapat ..
kawan aku tu harap sgt silaturrahijm aku dgn dia tak terputus macam tu...dah berjalan dan per4nbah tido sebumbung homestay...takkan aku nak hilang kwn hanya kerana benda2
yg nak memutuskan silaturrahim aku..
tapi ...sori ye kwn...aku syg ko jugak...ko byk nasihat aku...ko byk tlg aku..ko yg ada disaat aku hadapi beban masakah yg aku tak mampu nak tggung...aku byk ikut nasihat ko..ko salu crita yg baik2 tntg dia dgn hrpn aku dan dia terus berkwn dan baik mcm nbiasa..ko kata aku dan dia kwn ko dan buangkan org yg cuma memutuskan silaturrahim tu...
tapi kwn...aku tak mampu...bukan aku tak nak berbaik2 tapi aku tanak la dia tgk aku mcm org yg terdesak sgt nak bkawan dgn di8a..aku tanak dia pk aku pun mcm pompuan2 lain yg terhegeh2 n tergila2 kat dia..
aku ok broo...biatrlah takdir tuhan yg menentukan kemana akhirnya persahabatan kita bertiga...aku bkn nak buang semua...cuma perlukan masa...mcm aku kata...biarlah tuhan yg menentukan semuanya...
nothing spesel wif me for u all...juz sorang yg gila2...
aku minta mahap..wlopon aqk tahu kowrang tak baca pun blog ni...
moga hasrat aku tercapai...
dan dah sampai masa aku pergi...dr hidup kowrang..'moga kowrang enjoy dgn vacation kowrang
 tanpa kehadiran aku...
kepada bekas boz aku...
aku minta mahap...sbb salu ganggu dgn msg2 aku yg mengarut dan ntah apa2...mungkin sbb org masih berkata2 tntg aku..sbb tu aku msih tingat pada awak...tp dun wori..aku dah lega...
dah tak da lagi org yg akan ggu hidup awak nti...
doa saya awak akan dpt yg terbaik dlm hidup awak dan kerjaya awak...
lepas nih awak tak perlu rimas lagik sebab dah takda
 org akan htr msg pada awak lagi...

bawa aku pergi...;
pacu laju2...
jauh dari realiti...
dan aku hepi...sbb bff aku wlupon jauh di tgh tasik ...
dia masing sudi bertanya kabar tntg diri aku....
wlopun dia pergi memancing...dia masih ingat nak kol n sms aku...
dah smpai masa aku kembali kepada hubungan akrab aku..
aku dah tahu siapa kwn yg aku harus pilih....
Ya Allah...restuilah persahabatan kami ini. Amin....

keikhlasan org menerima kita sebenarnya menentukan siapa kita dan bgmana dia melayan dan menerima diri kita.....ada masanya kita perlu orglain dalam hidup kita..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]