NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Selasa, April 16, 2013

di persimpangan dilema

hmm...aku harap aku tidak lagi berada dalam persimpangan dilema...
kenapalah aku harus berapda dalam keadaan serba salah...tersepit diantara 2 perkara..
adeh...aku harap aku dapat bertenang dan melalui hidup ini dengan sejahtera
selepas hampir setahun aku berada dalam gelombang...
aku kena lambung syiling...
tak pun baling dadu..
adoiyai...
aku hepi dgn kerja dan tempat kerja aku sekarang nih...
aku tak sakit otk dan kepala nak layan karenah birokrasi...
tapi....
aku kesian dgn budak dush-dush tu...
ish.,...aku harap aku dapat temui 1 jawapan
yang win-win situation...
lagi satu...aku takut aku...'arghh susah nak sebut...
yg pasti aku kena kuat semangat...apa pun jawapan nanti..,.'
aku kena kuat....dak dush2 kecik lagik..tetoba girl 0un masih perlukan aku...
Ya Allah...jauhkanlah aku dari kemungkinan itu...
aku memang takut tapi kalau itu rezeki yang KAU berikan padaku..'aku pasrah dan redha'...cuma 
biarlah budak2 dua orang tu dewasa dan pandai jaga diri terutamanya dak dush-dush tu..
aku tak nak pk  apa akan  jadi pada dia bila aku tak ada nanti.,..
Ya Allah...sesungguhnya hanya ENGKAU yang maha mengetahui...'aku mohon

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]