NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Isnin, Mei 06, 2013

New Day...New Life...New Episode...

emm...indahnya hidup ni..Syukur Ya Allah..kerana aku masih bernapas...
dan gembira aku rasakan bila.....pada 050513...banyak perkara penting yg berlaku...
selain daripada PRU13 dan keputusannya.....
aku gembira sangat sebab ...hari lahir aku...
dan...
bila ada yg siyom pp aku sambil ucap...hepi besday...
then..bangun pagi...dpt text dr wassup..."Selamat Hariiii Jadiiii" dari cinta platonik aku..hehehe
owh...aku ngat bekas2 boz aku tak ingatkan...ye laaa...
tapi tgk dlm inbox fb..
Incik JMN wish besday mcm tahun2 sebelum ni jugakk...
Incik BY pun wish mcm tahun2 sebelum ni jugak...
kwn2 lain pun wish...Alhamdulillah...tanda ingatan...org ingatkan kita...
syukurkan...ucap sudah cukup bermakna...
bukan semasa hari lahir saja...tapi jika da apa2...kenapa? kerana tanda ingatan..as a frenz...sbg org yg pernah rapat dgn kita...
pada aku kalo setakat biasa2...tak da apa2...kita akan ucap jugak jika kita teringat atau tahu kan...
apa pun...aku cukup gembira...
walopun aku harap sgt ucapan dari seseorg tu...tapi tak apalah...aku redha...
dan
hari ni...hurmmm aku bernapas lagik...
dan aku akan lalui hari2ku dengan gembira dan indah....yg sudah2 tu...biarlah...
tak guna diingati..belajar dari pengalaman dan JANGAN SESEKALI MEMBALAS  PERBUATAN JAHAT ORG PADA KITA KAN..balas dengan kebaikan...doakan yg baik2 utk mereka dan...
SETIAP MALAM MAAFKAN ORG2 DISEKELILING KITA sambil MUHASABAH DIRI SENDIRI...
kit akan merasai...oh indahnya hidup ni Ya Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]