NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Selasa, Mei 07, 2013

Shut Up!!!

hari ni agak bz...mcm2 perkara nak kena setel..kena buat phone call...tadi pun masuk lambat sikit sebab ada appointment...
sampai opis..ntah kenapa kepala aku sakit sangat...Ya Allah...sesungguhnya...
jadi aku pun byk diam...eh memang diam...
rupanya ada jugak yg tak senang hati bila aku diam macam tu...seronotnyer...kelakar pun ader...
siap tanya kat aku.....kot2 dia ada buat salah ker..
aku pun tak sedar yang aku diam ajer tadi..
pastu dia ada tanya apa ntah...aku tak jawab pun...
dia pun kata..aku dah tak nak cakap dengan dia..
ha ha haaa...kenapa ntah aku suka sgt...
sowi la broo.....aku kalo tekun bekerja meme r aku jadi diam macam tu...
tak da apa2...
thanks sebab nak blnjer aku kat sikret respi...bukan taknak broo
tadi memang bz...kalo tak dah lama aku p..sikret resepi tuuu...karet kek...
hehehe...nway..thanks sbb sudi nak blanja patik hamba yg hina ni kan kan kan

teringat dapat wish dr kwn aku...Allah lanjutkan usia puanku....adoii...aku bahagia ada kwn2 yg macam tu...
Thanks to Allah..sebab aku mampu tersenyum gembira dgn org2 yg menyedari dan menghargai kehadiran aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]