NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Januari 05, 2013

Gathering dan kawan-kawan

 Cerita 1
hmm...hari ni banyak jugak cerita menarik yang berlaku dalam hidupku...macam2...semua berkaitan dengan kawan-kawan..yeah,...hari ke 4 di tahun 2013...
Pertemuan hari ini adalah untuk meraikan seorg kawan atau kakak yang bersara pada usia 58tahun...
Perancangan ringkas jer..berjumpa di JM Briani..aku agak lambat sikit..maklumlah tempat kerja jauh..tapi tak lah lambat sangat...pertemuan yg menyeronokkan...makan2 dan bual2...maklumlah kami dah lama tak berjumpa...so kami bersurai dalam jam 6petang..lama gak melepak kat JM tu...

Cerita 2
hari ni aku benar2 sedih...sebab aku dah amik satu keputusan..dan istiqamah...yup..aku akan istiqamah...aku boleh menilai sendiri..so...sendiri mau ingatkan...insyaallah..mudah2an dipermudahkan...

Cerita 3

hmm...kwn ak kol...tak prasan...so dia kol semula..sembang2..sembang sal kolam ikan.....wah aku bg idea buat kolam ikan berkonsepkan tasik...wat waterfall...letak kelong atau pondok di pinggiran..letak pokok2 rendang..letak replika pancing kat pondok tu dan ikatkan bot kecil yg permainan tu kat tasik tu..cdgan letak ikan2 darat....lapaq2 boleh tgkp n goweng pon sodapp...heheh lalu ka nak makan ikan dalam kolam tu...
sejam berborak...so ak pun nak layan maharajalawak...

Cerita 4

emmm tgk2 ada miskol dr kwn aku nih...memang sejak dua menjak aku semakin renggang dan jauh tapi kenapa dia kol yer...sory la bukan taknak jwb cuma taim tu ada sedikit urusan....lama gak dia tak kol...cuma msg jer...tapi takper la..saja nak borak2 ajer kot...

Cerita 5

kawan ni pun dah lama gak menyepi dirik..sebb byk sgt nak di cover..aku pun tak kisah sgt...tapi hari ni dia msg...berbual dlm sms jer...
tak sangka...hampir 3 tahun jugak kenal dan berkawan dgn dia...cuma dia org jauh diseberang  laut cina selatan...emm...dia masih ingat n sms aku lagik...aku balas jer...

Kesimpulannya

semua hari yg berlaku hari ni ada kaitan dgn semua org yg dah lama aku tak jumpa...tak borak ..tak kol n tak sms kecuali cerita no 3 tu...hehehe...baru jumpa n borak2 jer mggu lepas...

SEBENARNYA AKU PUN TAK TAU LA APA MOTIF POST AKU HARI NIH..MEMANG MCM SERABUT...TAPI TAKPER LA..KALO RASA NTAH APE2 NTAH.....MEMANG PUN SEBAB AKU PUN RASA MACAM TU JUGAKKKK...HUA HUA HUAAA...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]