NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Selasa, Januari 01, 2013

Hari pertama...Tahun Baru 2013...

yeah...hari nih 01.01.2013...kejap jew masa berlalu...sungguh tak sangka..2012 telah ku tinggalkan pergi.. Azam? dah lama tak berazam...tapi azam kali nih...aku tanak dah ingatkan suma kisah pahit 2012..aku nak lupakan segala2 termasuk orang yg membuat aku menangis..
sekarang...aku nak pandang ke hadapan..aku nak hepi2 dan azam aku lagik...aku nak start tanak makan nasik...sebelum nih aku makan sikit2 jer tapi 2013 aku nak cuba..tanak makan langsung bia lah gastrik membuat aku terguling2...aku akan cuba...
yup selera aku memang menurun tak tau kenapa..mungkin sebab terlalu rindu kut..eh..tapi aku dah berazam tanak rindu2 lagik...tambah2 rindu pada orang yg takda hati...buang masa ja kan...
emm...hari nih satu hari aku melepak..layan abo jer...tergulek atas sofa depan tb...malas bebeno rasanya..
kebetulan hari ni ada kawan ajak makan kenduri duirian kat umah dia...tgk jam 2.30..ingat nak g awal tapi best layan citer korean...sedar2 dah kul 4. apalagi...bergegas lah siap dan call kwn yg nak g sama tu..soo...brooommmm....
hmm langit cantik sgt...sempat gak snap gambo ngan hp...sejak guna dslr lagik malas nak mengusungnyer.,..
sampai jer..eh..boleh tahan ramai gak org...kebetulan ada 1 paking tapi agak sempit..aku pun keluar dulu...bio la sedara aku tu yg paking keta...
aku jalan dan tetiber..
alamak...ternampak 1 keluarga tu...adeh..apasal dia pun ader gak..dah nak balik plop..aku pun patah balik kunun2 nak p kat kereta tapi antu betul..sedara aku tu plop keluar dari keta dan dah berjalan kearah aku...nak tanak terpaksalah aku patah balik dan buat senyuman manis...bersalam dan bersembang sikit....
perasaan aku?
hurmmm.....aku meme r tak sgka nak jumpa..ntah aku tak tgk pun muka dia macam mana..yg aku tau sebelum kami p hatyai sama2..aku memang tak bersedia nak jumpa dia....kenapa...? aku pun tak tau kenapa..aku dah malas nak ingat apa2...kata sedara aku dia pening tgk aku dgn org tu...pening kenapa ntah..aku ok jer...cuma aku rasa janggal...ye la aku bukan baik sgt pun dgn dia,,..nak sembang apa pun aku tak reti...nanti tgk la cemana....aku ni jenis tak leh nak tipu dirik sendirik..tak leh nak berlakon ok pdhal tak...kalo aku rasa aku dah tak boleh nak mesra macam duluk..itu lah aku...sebab mcm ada sesuatu yg menghalang aku.....mungkin sbb aku dah jauh dari dia.,.aku bukan lagik kerja dgn dia...so apa yg nak di ceritakan...takda apa dah...tengoklah nanti macam mana...tapi memang jiwa aku agak kaco gak....sikit la...
soo...
itulah hari pertama tahun baru aku......byk yg tak best.....
azam aku lagik...biaq lantaklah..apa nak dikeshkan sgtkan....
aku kena jd spti org yg takda perasaan jugak..
oh yer...masa blik singgah kat AEON Keramat...sesat cri jln balik masuk hway DUKE...best r tgk menara KL dan KLCC kul 8mlm...cantek sgt..syg betul tak bawak kemre aku tuh...insyaallah aku akan lalu jalan tu lagik semata2 nak snap gambar kat situ.....i will....


gambar ni sempat snap guna hp jer...mcm santek jer tgk awan tu...atas jejambat MRR2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]