NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, Januari 13, 2013

Hatyai...this CNY

dalam hati berbolak balik last2 aku komp0m jugak ikut family trip ke hatyai bersama kawan2 aku tu...hurmmm...last minute buking hotel..agak bersusah payah jugak sebab 15hb baru kompom dapat bilik...semalam 1650bath,,,hahaha,...ada kenangan semasa nak membuking hotel tu...dgn slanga inglish dia yg ak tak brapa nak paham begitu jugak dengan slang inglish ak yg dia tak paham..mcm itik dgn ayam...
last2...kompom jugak 5 bilik..
susp[en kan...nak tggu 8hb ...mcm mana agaknya nanti...siyesli...ni pestaim ak g thailand...macam2 tips ak dapat dari kawan opis..
hurm...cuma yg tak brapa besh sgt...dak dush2 kena major operate lak 6hb tu...doc kata sehari jer..kalo takda aper2  boleh discass petang tu...aku dah takleh tunda tarikh...so ok ja la..
ingat taim balik aku nak masuk penang nak p bukit bendera...mungkin ramai owg tapi nak g jugak sebab lama gila aku tak g sana..kwan2 ak ada yg terus nak balik kl sebab ada yg tak dapat cuti lama...its ok...ak pun nak singgah kampung n tidoo sana...mayb jumaat tu baru balik Kl or lajak terus g PD ke Melaka ke..tgk keadaan nanti ler...
apa pun aku ada gak servey apa yg menarik kat hatyai tu...emm takpe ada kwn yg da besa p sana mesti la dia tau kan,...
pasnih...plan nak g beijing atau korea...tgk pada bajet tapi memang teringin nak bw budaK2 tu merasa main salji  (heheh aku pun tringin jugak)..emmm tgk pada owg yg buat trip tu...but may b dis de last trip me n mai fren tu..why....i'll tell later... adios..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]