NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Januari 19, 2013

JANUARI

pejam celik....kejap jer dah 2o Januari...begitu pantas masa berlari laju meninggalkan kita...
JANUARI...
apa yg ada pada januari???
menanti hujung januari...untuk aku tinggalkan semua...
berat bebanku meninggalkanmu...
separuh nafas jiwaku...sirna...
mungkin benar kisah sejati tak berpihak pada kita...
sampai disini kisah kita....

kenapa? 
kerana itu yang terbaik untuk aku dan dia....
kenapa?
kerana sayang aku kena tinggalkan dia...
kenapa?
kerana aku tidak mahu terus terluka
kenapa?
kerana siapalah aku untuk dikasihi
kenapa?
kerana siapalah aku disisinya...
kenapa?
kerana takdir tuhan tu ..untuk aku dan dia bersama tak kira sebagai apa...
kenapa?
kerana Allah menjarakkan aku dan dia...walaupun kami sebenarnya dah bersama...
dan Allah lebih mengetahui apa yg terbaik untuk diriku..

dan mengapa kasihku yang kau kembalikan...sedangkan hatiku kau bawa bersama..

yup...JANUARI...moga aku istiqamah dgn keputusan ini...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]