NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Jun 15, 2013

HARI INI DALAM SEJARAH.... 15 JUN 2013

Yup...hari ini dalam sejarah....
15 Jun 2013....di SM.
kenapa? apa yg best sangat...
bukan lah perkara benda yang best tapi pada aku memang hari ini dalam sejarah...mahu tak sejarah...sepanjang aku bekerja dengan x x x boz aku yg sorang nih...
hahahaaaa....baru hari ni dia belanja aku makan..mekdi..walopun aku tak makan sangat...eh sebelum tu pemberitahuan hokeh...aku bertiga bukan berdua..yg sorang lagi tu...dak dush2...dia yang pilih nak makan kat mekdi..besalah dia...nak menan pree....
aku? sebenarnya aku berat hati jugak nak makan sekali.....
mulanya aku suh dia beli happy meal jer...aku tanak apa2...
tapi bila tgk muka dia macam berubah..aku pun bgtau la aku nak makan apa...
ntah..memang aku lapo tahap gaban tapi tetiber tak selera...
tak baik aku berprasangka...dengan KEIKHLASAN orang...
mungkin sbb aku sendiri...aku yg ragu2..dan mcm2 lagi la...
aku rasa dia blnja pun ada sbb...tapi aku rasa...bukan mcm dia that y aku berprasangka...mungkin lebih nak jaga hati...nak ape ek...susah r nak bgtau kat sini...hanya aku jer yg tahu apa yang telah aku alami...jadi sbb tu aku rasa mcm tak kena jer bila dia nak belanja...lagi pun dah terlambat untuk semua2 tu...
aku cuba berfikiran positif...yg yakinkan diri..DIA IKHLAS... itu jer.,..tak baik aku berprasangka...
aku pun tak sangka jugak dia ada sama kat situ....
Kami berbual...berkisar apa yg dah terjadi pada kami.....berkaitan mesej2 yang kami terima tu...
aku tak tahu (tak tahu lagi) dalam soal ni..aku nak percaya siapa....TAPI... selepas lebih satu tahun..aku dapat tahu perkara tu....aku tertipu dgn cerita org yg mereka2 atau lebih senang yg memfitnah aku dgn xboz aku tu...aku mcm HOH!...mcm org bodo...rasa mcm nguxss sangat2...
Apa pun hari ni dah berlalu.....dan pada aku hari ini dalam sejarah...
sejarah org yg tak pernah2 terfikir nak belanja aku...belanja aku ...terima kasih lah...
sayangnya...semuanya dah tak bermakna pada aku.....walaupun itu sebenarnya yg aku harapkan selama ni tapi sekarang yg ada cuma perasaan hambar dan kosong dalam hati dan diri....
Ya Allah...akhirnya kau temukan kami lagi...dalam suasana dan keadaan yang berbeza.,..syukur....
yang pasti...aku dah tak nak pk apa2 lagi...
apa pun yg terjadi selepas ini....aku tak mahu dilibatkan atau terlibat mahu melibatkan diri...'
cukuplah apa yg aku dah lalui...sayang mcm mana pun takdirnya...Allah telah menjarakkan kami...kerana..Allah maha mengetahui apa yg terbaik untuk kami sebenarnya...
 dia pun ok jer tanpa aku disisinya...itu yg penting...kaaaannn?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]